Shit vad jag inte orkar bry mig!

Shit vad jag inte orkar bry mig! Ändå gör jag det...
Vrf ska det här uppmärksamas så jäkla mkt. Jag har snackat med några och de verkar heller inte bry sig ett skit. Det här är grymt patetiskt och oviktigt! Flera miljoner kronor bortslängda på ett f*cking bröllop det är ju helt sjukt!?
Jag svär, jag skulle bry mig mer om Kissie gifte sig!

Förresten vad säger detta om det s.k. jämställda landet Sverige? "Alla är lika mkt värda, förutom de som är födda i "rätt" familj med "rätta" gener, då är man värd liiite mer och har liiite större frihet än alla andra". Det är ju så jävla sjukt!
Jag vill att Victoria och Daniel ska bo i en 2:a i Rinkeby och äta vanlig mat och åka på sista minuten resa till Gran Canaria! Då skulle jag vara nöjd iaf.
Fan asså jämställt my ass!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback