Ska jag fortsätta?

Det här med att vara vegetarian. Känns inte så jäkla på längre. Asså visst, djur dör inte och bla bla bla. Men vad fan, man missar så jäkla mkt. Man kan inte komma hem och få lagad mat, jag måste alltid göra nått eget. Jag har inget problem med att laga mat, men ibland känner man sig så jäkla trött så man orkar inget liksom! Plus om man går på restaurang, så får man inget att äta typ. Jag tänker på buffé nu asså. Och tänk när man åker utomlands på all inclusive lr när man ska gå på restaurang, det finns inte mkt alternativ asså. Och kroppen mår inte bra om den inte får alla vitaminer och så, jag har märkt det på hår och naglar. När man ska på besök hos någon, då måste de antingen laga nått extra eller så får man inget. Fan asså!
Nu låter det som jag gett upp helt men som sagt jag funderar. Jag funderar på om det är värt det. Vi gör så här. Ni läsare kan bestämma :). Kommentera "nej" om ni vill att jag ska börja äta kött, kommentera "ja" om ni vill att jag ska vara vegetarian.
Ni får såklart vara helt anonyma om ni vill, men det verkar som en kul grej ^.^. Så snälla, engagera er, kommentera!

Ha det muu <3


Kommentarer
Postat av: BERRI

NEJ! :D

2010-06-12 @ 21:20:53
Postat av: Anonym

ja, ge inte upp!

2010-06-13 @ 21:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback