Strandpromenad, gör mig glad!

Pallade inte uppdatera igår, det var för mkt folk. Asså för att få internet måste man sitta i ett internet café, men igår var det fullt.
Iaf, semestern rullar på. Har fortfarande inte gjort mkt nytta, typ samma sak varje dag. Äta, sola, bada, sola, äta, gå runt i området, bada, sola, äta, kolla på film, sova. Haha ^.^
Något jag hatar just nu är myggor -.-'. Jag fattar inte vrf de finns! Jag fattar inte vrf det bara ska vara jag som bilr biten och inte mamma!? Asså åhh, jag har inte kunnat sova på 2 nätter (utan att vakna 10 ggr asså). Fuck you myggor, fuck you!!!! Ska köpa myggmedel nu. 
Idag ska jag gymma lite med morsan. Men det blir senare idag ^.^. Vädret har försämrats lite, det blåser. Så jag pallar inte bada i havet idag. Ska nog ta en strandpromenad med hög musik (y), funkar alltid!
Annars händer väl inte så mkt. Saknar Tira, saknar vänner. Men inte mkt. Haha, jag menar bara att det brukar vara värre, och det kmr det säkert bli ^.^


Kommentarer
Postat av: Leifiris

Excellent site.

2011-08-26 @ 13:51:08
URL: http://leifiris.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback