Tydligen så...

Asså det händer fan inget här -.-'. Asså jag menar att jag inte gör något nytt liksom. Det är samma mönster hela tiden. Så vad kan jag skriva om? Inte mkt...

En lite rolig helt oviktig grej jag undrar över. Ni som har ätit/äter gelé. Vrf gjorde/gör ni det? Jag har kommit på att den enda anledningen till att jag äter den är för att det är kul. Jag har aldrig tyckt att det är speciellt gott. Jag har aldrig känt att jag varit sugen på gelé. Men jag äter det ändå. För att det är kul. Hahahaha, asså det är ju så dallrigt och roligt.

Tydligen så är det midsommar idag i Sverige. Dumma er, jag vill också fira.
Tydligen så "dog" MJ för ett år sedan, coolt.
Tydligen så fyller Sona år idag, Grattis! :D
Thank God for facebook :).

Imorgon åker Berri till Kurdi, hon ska hämta honung till mig :D. Ha det kul där Bellivun, gift dig inte snälla, vänta 2 månader till :). Annars jag inte få min honing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback