Gårdagen!

Oki doki, nu förklarar jag gårdagen från början till slut! (y)

Vaknade 07.00 för jag trodde att jag började 18.30, fast jag började en timme senare. Men det vet ni från inlägget innan.
Runt 08.40 kom EllaPella till mig och vi drog till bussen. I skolan hände det vanliga, rektorn pratar skit, manskören sjöng, andra sjöng. Allt var fint och trevligt (y).
I klassrummet senare åt vi lite och Lars sjöng broder Jakob på f*cking tyska, franska och sen typ engelska! -.-'


Medan Lars försöker sjunga vidare(-.-') gör jag nytta och tar bilder (y)


Den underbara klassbilden som skulle tas! (Dock är inte alla med, men de flesta)


Jag hade bokat bord på Fugu klockan 12.00 så vi var tvungna att vänta lite i skolan, då passar man väl på att sjunga lite? :)



Efter skönsången drog vi iväg till Fugu (y). Helt ok mat, såklart mkt bättre med Dragon palace, men ingen pallade bry sig. Tack till alla som kom förresten, det blev fler än vad jag trodde, synd med placeringen bara.


Btw, jag och Alva rekommenderar alla att äta glass med pinnar (y)


Mätta och glada drog vi vidare. Alla typ splittrades och sa hejdå till varann. Jag, Fredrik, Carro, Niki, Josephine, Linnéa, Alva och Ging drog till Hemköp för att Fredrik skulle köpa lite grejer...
Iaf Niki skulle sen ta hål i öronen, sen skulle hon, Carro coh Jossan dra hem till mig.

Det blev asfint! <3


Väl hemma hos mig så dansades det lite, surfades det lite, sjöngs det lite och lite annat knas x). Vi försökte iaf peppa oss själva på att dra till Hum C senare!
Annies song


Have you ever seen the rain



Bilder måste ju också tas ^.^


Sen kände vi att det var dags att dra till Hum C, klockan var då 17.00. När vi väl kmr dit är det inga där. Alltså helt dött!
Vi bestämmer oss för att dra till Max med Lollo och vänta tills klockan blir 18.30, för då skulle säkert folk finnas där.


Når vi gick ut ur Max träffade vi på Johan, Siri och Linnéa och sen drog vi dit som planerat men det var typ 10 personer där, enligt facebook skulle 1000 komma! Vi satt där och frös i typ 1 timme. Efter att några utav oss hade kissat i buskarna bestämde vi oss för att dra till en fest i Gottsunda som Carro hade koll på.
Asså den där festem, jag vet inte vad. Det var iaf i en lägenhet och Green Day spelades, i Gottsunda liksom. Nej, efter 2 timmar, 6 cider och 3 cigaretter kände jag att det var dags att gå. Linnéa kände samma sak, så vi drog! Nej, förresten vi rymde! Vi sprang där ifrån så fort vi kunde, jag skojar inte.
Jag och Linnéa ville gå och se ifall det var nått röj i Hum C, och det var det! Alla var fulla, de flesta kunde inte stå upp. Asså, shit vi ångrade verkligen att vi gått därifrån.
Sara W var där och välkomnade oss kärt ^.^. Inte kort därefter kmr Lina och Carro dit.
Efter 20 minuter märker jag hur Carro håller på att somna i sina händer, så vi bestämmer oss för att åka hem. Som tur var kände Linnéa också det, så vi drog till närmaste gemensamma busshållplats.
Vägen dit var lååångt ifrån tråkig, Carro underhöll som fan! Haha!

Linnéas buss kom, hon drog hem. Vår buss kom, så vi drog också hem.

Slutet gott, allting gott? Jag vet inte, asså jag var bara otroligt trött när jag kom hem. Visst hade dagen varit rolig, men vädret kunde vart bättre och vi skulle stannat i Hum C...
Aja, what to do? Nu ska jag sluta skriva innan jag får kramp.

Ha det muu <3







Kommentarer
Postat av: Caroline Ranudd

hihidagen var rolig, kul att ni bara hängde medpå alltsom jag bestämde, alla gör liksom inte det :) Detvar snällt, hoppas i alla fall att ni hade det roligt, för det hade jag påfesten, och javisst, alla blir trötta någon gång :D (nu ska jag också sluta skriva, det är sent och jag somnar i mina händer haha) puss

2010-06-14 @ 01:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback