Det är samma tyg!?

Efter att jag lämnat Tira, så åkte jag hem till Uppsala direkt. Jag var tvungen att låna böcker inför resan, så jag bad Berri möta mig där. Jag lånade 5 böcker och jag hoppas att det får räcka (y)

Efter bibblan drog vi snabbt till "Storken" för jag skulle säga hej och hejdå till Carro och Cissi. Under tiden får vi ett sms av Samina: "kom till mig".
Vi drog till henne och var där med Aisha, efter ett tag skulle jag dra hem och äta, samma med Berri. Vi bestämde att vi skulle dra ut senare allihopa.
Efter att ha ätit så smsar Berri att jag ska komma till henne och vi drar till Maxi, för hon skulle köpa skor.
Asså att gå till maxi med hennes pappa är dunder HAHAHAH, han är så rolig!

Berris pappa vill köpa en skjorta till henne. Det finns 2 skjortor som liknar varandra, men den ena kostar 100 :- dyrare. Berri känner att den som är dyrare är lite finare, så medan hon provar den billigare, har hennes pappa dragit dit en som jobbar på Maxi.
Konversation på Maxi:
Berris pappa: Vrf kostar den här 100 kr dyrare? Kan man inte få för samma pris?
Tjejen: Nej asså det är 2 olika typer utav skjorta
Berris pappa: Men vrf inte samma pris? Det är ju samma tyg :S *tar på tyget*
HAHAHAHHHAHHA asså jag däcka, han är så rooolig! xD

Sen var det dags att välja skor, Berri tkr att wannabe converse är helt ok. Hennes pappa tyckte dock att dessa skulle passa bättre i Kurdi

Man måste ju beundra sulan

Dessa var inte heller så dåliga, tyckte han


Utanför Maxi kan man köpa apelsinträd också, så jäkla coolt tyckte vi, så det var värt att ta kort på ^.^



Sen taggar vi alla till IP och möter lille Pesha också ^.^


Sen var det dags för importbilder!


Sen söta bilder på tjejerna också ^.^


Sen bästa utav alla; Berris framtid efter 20 år på McDonalds!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback