Okej, från början då

Okej, från början då.
  • Jag och morsan åkte taxi till Arlanda (för bussar går inte så tidigt -.-')
  • Vi åt lite frukost
  • Vi var på planet, som var så jäkla trång. Fan asså!
  • Väl framme så åkte vi taxi till hotellet
  • På hotellet får vi reda på att vårt rum blivit dubbelbokat och att allt skulle fixa sig om vi bara sov en natt i ett litet rum. Asså litet var att överdriva, det är miniii! Jag och morsan måste snurra för att komma fram -.-'
  • Vi badade i havet, så jävla skönt och varmt!
  • Vi åt mat, smörgåsbord. Asså den är en kilometer :o.
Just nu så bloggar jag (no shiet) snart ska jag nog sova. Både jag och morsan är trötta, för vi sov inget inatt.
Men imorgon är det ändå upp tidigt, för det är frukost. *gäsp*

Bilder kmr upp imorgon för både jag och datorn håller på att döö ut :)
Måste ladda batterierna ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback