Lite shopping för att nalka våren...

Fick tyvärr inga bilder från igår för min kameras batterier dog (n). Men Niki och Josephine tog några och jag hoppas på att de kmr upp på face någongång snart (y). Det var jättemysigt igår och nästa middag blir hos Josephine :).

Idag var jag helt trött på detta hemska väder och tänkte att jag tar saken i egna händer ^.^. Så jag gjorde som alla andra och shoppade bort mitt problem (y). Haha nej, men morsan gav mig tusen spänn och jag behövde rusta upp min tråkiga garderob, så: Kläder it is! (y). En massa roliga färger och mönster, you just gotta love it.




Niki lärde mig också att göra Guacamole, när vi var hos henne. Det var faktiskt första gången jag åt det, och det var goooottt <3. Så jag ville demonstrera för mamma vad jag hade lärt mig och resultatet blev morotsstavar med guacamole :), namsinamsi, tack Niki <3



Nu ska jag kolla på "Så ska det låta" (missade ju den i fredags, dock såg jag "Pirates of Caribbean")

Ha det muu <3
Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback