Min bakgrupp :( <3

Yes, så nu rullar skolan igång igen (y). Love it! :D <3 Massa kärlek till alla xD.
Var det bara jag som såg "Wedding Wars" igår? :) Otroligt bra och stark film. Komedi men ändå ett viktigt budskap, rekommenderar till alla!

Idag dansade vi på gympan med min grupp och kom fram till att vi ska vara ultrafjortisar xD (y).
Massa folk borta från skolan idag :O :(, men imorgon vet jag iaf 2 st som kmr som jag längtat efter ^.^.  De e bakgruppen min :D (y).
Gymmade idag på Friskis och ska in på hemsidan idag för att boka personlig tränare, börjar bli så tråkit att göra samma sak en månad xD, nu ska det ändras (y).

Ha det...
Juste ville bara skriva att jag hatar en viss lärare -.-' av HELA MITT HJÄRTA L*rs hoppas du ser detta: 00100! -.-'

Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback