Shue, tjenare, tja!

Tja, tjenare, shue :). Ska börja blogga igen ^.^, asså vet inte har bara inte haft nått kul att skriva om tidigare xD. Men jaja, de har jag väl inte tidigare heller xD.

Iaf, jag såg den här videon på Fokis blogg. Omg, asså Lady Gaga e såååå skööön! Jag tror hon är en sån person som det skrivs om i historieböckerna ^.^. Så då e de största personerna alltså: Elvis Presley (<3<3), Micheal Jackson (som jag inte tror har dött ^.^) och Lady Gaga herself, hon e så jävla cool!


Iaf, de som vart inne på face och msn, har säkert sett att jag planerar en resa till Östersund med vänner ^.^. JAg söker alltså en massa vänner som vill åka till Östersund under sommarlovet :). Jag ska ta reda på mer information om hur mkt allt kmr kosta och så. Men jag tror att vi klara oss. Om det blir så som jag tänkt, kmr detta bli en Sommar jag aldrig kmr att glömma :).

Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback