Spring is in the air...

...Indeed (y). Man känner ju att snart e snön borta :( R.I.P! <3

Iaf, jag har också åkt den där j*vla förkyldningen, de gör ont i hela huvudet och varje gång jag sväljer (Misstolka ej!!!) så känns det som ett rivjärn i halsen :(. Iaf, imorgon e de sovmorgon så man kanske ser lite pigg ut iaf. Idag var en j*vligt känslorik dag :S, allt från tårar till ASGARV. Haha xD, dansuppvisningen var nice (y). Dock deltog inte jag...

Jag skulle lägga upp en video här igår, som jag gjort på Tira. Men det tog för lång tid att ladda upp "/. Vi får se om det går senare ikväll. Iaf nu ska jag sova bort denna hemska förkylding!

Jag vill lägga upp lite bilder från i fredags då jag var och firade Johanna :D. Har tagit dessa från Johanna ^.^









Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback