Bananbyrån (y)

Haha, har inte orkat uppdatera så mkt xD. Men de e inte kul att uppdatera tråkiga saker, de e drf.
Igår var iaf jag, Mitra och Joel på stan för att köpa present till både Johanna och Aya. Det gick jättebra och vi köpte... Haha nämner jag imorgon (y). Jag och Joel skulle fylla på busskort så Mitra föreslår pressbyrån, så går vi dit (stora torget) och så märker vi att den inte heter Pressbyrån utan Bananbyrån. ASSÅ HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA, så jävla kul. Vet dock inte vrf den heter så :P.

(Detta är inte en bild tagen från Stora Torget, men ändå x)

Idag var jag och Linnéa Hemgård på stan och shoppade lite efter skolan. Jag tänkte att jag skulle köpa något till Johannas fest idag och jag lyckades hitta något, awesome :). Nu ska jag kolla lite saker på internet och sen börja fixa mig.

(Tröjan och tightsen köpte jag idag och skorna köpte jag för ett par dagar sedan... )


Ha det muu <3

PS. Har varken comviq eller pengar på mobilen, så kan inte svara.

Kommentarer
Postat av: Anne Linde

Eller hur, visst är det awesome :) när jag såg det så glodde jag först i hundra år, sen skrattade jag :D

2010-03-06 @ 12:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback