Fördelar och nackdelar

Shueshue! Hade ju sista Ryskan idag, iaf steg 2, fan det är ju verkligen skönt och så, men känns tråkigt att lämna lärarn och eleverna "/, well well.
Jag sjöng ju idag, bara back-up. Det gick tydligen rätt bra (y). Vet inte om man hörde mig så mkt men vi får se, jag lägger upp videon snart.
Annars har dagen varit chill som vanligt.

När jag kmr hem börjar morsan snacka om att hon börjar få inspiration till att åka utomlands. Detta betyder såklart att hon redan är påväg ^.^. Hon håller på att kolla sista minuten resor, antagligen vill hon dra den 10:onde. Nu är såklart frågan, ska jag följa med lr inte?

Fördelar:
  • Solbränna
  • Jag får semester
  • Värme och sol är aldrig fel
  • Komma bort från Sverige och ansvar
  • Äta god mat
  • Bada i havet
  • Använda de nya brillorna
Nackdelar:
  • Måste lämna Tira en vecka nånstans
  • Jag missar de 2 sista skoldagarna
  • Vet inte om jag pallar
  • Blir alltid bränd av solen de första dagarna -.-'
  • Morsan kmr vara pain ibland
  • Jag kmr slösa mina sista pengar
  • Kmr sakna mina vänner :(
Om jag inte åker så slipper jag morsan i 1 vecka, vilket innebär feeest! (H), HAHAHAHHA jag driver, men asså ja ni fattar. Jag vet att de e fler nackdelar än fördelar, men asså jag ska fundera på det ett tag till! (y)

Imorgon fyller Linnéa Hemgård år, det blir lite firande (hoppas Linnéa inte läser detta nu). Jag ska även ta med gitarren och sjunga lite i korridoren tror jag ^.^
Men nu ska jag ladda upp videon från idag och soooova, det har jag verkligen längtat efter :).

Ha det muu <3

Kommentarer
Postat av: Anne Linde

Klart du åker!!!! Fett vääääärt

2010-05-27 @ 15:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback