Idag klockan 21.00 får vi se iaf!

Asså jag har gjort ABSOLUT inget idag, bra där... (y).

Men det händer inte så mkt idag och dessutom är det ju Bella&Tyra show idag (ja, jag följer det programmet som in i helvete), men det roliga är. Vem ska dit idag om inte KISSIE! Hahahaha, blir det catfight mellan Kissie-pissie och Grisbella?
Asså åhh, jag e omogen, men de enda man egentligen vill se e fight där! Men Kissie kmr säkert vara där som Alexandra och skylla på ett alterego och säga "förlåt Bella, de va inte meningen. Jag var tvungen för siffrorna. Nu när jag lärt känna dig är det inte alls så som jag skrivit"... lr... HAHAHAHAH, jag kan knappt vänta iaf.
Idag klockan 21.00 får vi se iaf!

VS

Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback