Jag har lärt mig en massa iaf!

Asså jag har tappat bort min mobil igen... This time for real! Asså jag tkr synd om mej, jag hade faktiskt 170 spänn kvar där... -.-'

Aja, gråt inte över tappad mobil, lr...

Idag var en mysig dag, som jag trott var dagen helt chill typ. Jag, Emil, Lotta, Alva och Sandra satt i solen och solade och diskuterade tjej-killfrågor. För kom igen, det vi tjejer vill veta är hur killen tänker och funderar och fungerar, och killar vill väl inte veta så väldigt mkt.. men iaf ^.^
Jag har lärt mig en massa iaf! Thank you Emil.

Asså efter att ha solat intensivt 2 dagar i rad är jag helt slut i hövve, asså det är inte klokt. Vatten är helt underskattat! DRICK VATTEN MÄNNISKOR, jag skojar inte!
Jag har ont i kroppen och huvudet, jag är helt hes och jag är så himla trött!

Men jag skiter i, om det är sol imorgon så ska jag sola! Vi kanske ska till mormor imorgon, som sagt, men de e bara bra. För där är det mer öppet och bättre att sola (y).

Dessan ville se en bild på mig och min mamma. Vilket är ganska svårt, för morsan är kamera skygg och ber en radera varenda jävla bild som blir dålig på henne -.-'...
Fjöööörtis! Hahah, nej men det finns väl nååån bild :)

Haha, älska importbilder? :)


I nån tomtebod, asså jag vet inte...


Hela familjen. Muu Muu


Iaf, något du känner igen Dessan? :)

Ha det muu <3


Kommentarer
Postat av: Emil

Frågorna snurrar fortfarande i huvudet...

Men det var kul, jag lärde mig en massa också :)

2010-05-12 @ 22:24:20
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Ja! Jag känner igen henne :D hihi, kul kul :D

2010-05-12 @ 22:29:27
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Tormodalba

God bless you

2012-05-17 @ 12:55:05
URL: http://tormodalba.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback