Katte-anda!

Idag börjar spiritdays på Katte. Det innebär att vi ska ha på oss kläder efter ett visst tema som är olika varje dag. Denna gång var det dock bara 4 dagar tror jag, förra terminen var det 1 vecka ^.^
Iaf dagens tema är Katte! Gult och rött alltså (y)
My look today; Katte-tröja, guldigt skärp (vilket kan räknas som gult), orange/gult linne och svarta leggins med guld dragkedja. Jag har också röda tygskor, röd skinnjacka och gula glasögon (vilket jag alltid har)!


Idag ska jag ju till Sthlm, det verkar fortfarande regna och skit så vi får se ifall det blir av. Men först ska jag till skolan för jag ska ju redovisa min samgrejsimojs. Idag blir det att ta bussen till skolan (y)

Ha det muu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback