Lyssnargrejs och läsgrejsimojs

Idag hade vi ju Nationella i Engelska, både lyssnargrejs och läsgrejsimojs (y). Gick nog ganska bra. Annars har jag bara haft ledigt och ska bara tillbaka till ryskan, typ klockan kvart i 5. Nu har jag absolut ingenting att göra, så funderar på att dra till skolan tidigare, bara för att...

Idag är det gitarr och jag har ingen aning om vad jag ska spela! Jag får komma med egna låtar och tips, så om någon därute har något så kan ni gärna kommentera (y).

Inte så jävla varmt ute idag (n)


Ha det muu <3


Kommentarer
Postat av: Alvaaaaaaaaaaaaa

Att det var så himla svårt att ta sig upp på trädet alltså...

2010-05-04 @ 17:46:13
Postat av: Linde

Men åååh, snygg man är :P Härlig bild annars. Fastän Alva hade lite svårt xD

2010-05-04 @ 18:02:29
Postat av: Ronjaaaaaaaa

Tjoo, fett snygg man e då, ser ut som jag har ont någostans xD



pöss<3

2010-05-05 @ 14:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback