Må du ruttna lr nått..

Kom nyss hem, är astrött. Inte för att vi gjorde mkt, utan för när jag blir stressad så blir jag helt slut. Och jag är ALLTID stressad i Stlhm, fan vad jag hatar dej kära huvudstad. Överallt är det äckliga turister som trängs, massa folk som är övrigt störiga, barn som skriker skallen av sig, folk, folk och återigen folk. Fan asså! Äckelsthlm! Längtar till Östersund... typ öken, men vad fan gör det? :S

Men jag och morsan gick runt lite på stan och kollade souvenirer i Gamla stan, gick runt lite mer, jag köpte badshorts och sen drog vi till en restaurang som heter "Mongolian Barbeque". Varje gång jag och morsan är i Sthlm så käkar vi där, asbra ställe med inte allt för dyra priser, dock är det ofta fullt "/.
Iaf morsan träffa nån kompis från Tallinn och sen blablabla, nu är jag hemma.

Fan asså ÄCKELSTHLM! Må du ruttna lr nått...

Förresten, till Victoria Bernadotte, Daniel Westling och Anna Bergendal; INGEN BRYR SIG!!!!!

Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback