Smakade björkjuice för första gången

Kom hem för 2 timmar sen. Idag snackade jag på engelskan. Inte kul alls jag typ tappa andan hela tiden -.-'. Fan asså, jag brukar inte vara värsta nervös men idag var jag det...
Imorgon är det Sam-redovisning för mig också, vilket känns sådär... Jag har fortfarande inte gjort intervjun, men jag får väl koka ihop något.
Idag på ryskan snackade vi lite och så, inte värsta men jag smakade björkjuice för första gången i mitt liv. Lite underlig smak, men helt ok I guess.

Idag fyllde även kära Linnéa år, grattis igen sötis!


Morsan vill dra till Sthlm imorgon, så jag hänger på (y).
Vi ska kolla gamla souvenirer, kolla kläder och käka sushi. Perfekt fredagkväll ^.^

Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback