Idag var helt underbart! <3

Vad konstigt... Jag skrev ett inlägg innan jag åkte till stan :o, men det publicerades inte, hmm...

Iaf jag var på stan och firade Alex ^.^. Grattis igen! <3
Det var jättemysigt med alla ruuliga personer, vi grillade i Stadsparken och lekte lekar. Sen drog jag, Joel, Alex och Alva på bio. Vi såg "Hierro", den var helt okej. Men inget som Sverige inte skulle kunna göra liksom x)

Men hela dagen har bara varit full av glädje och skoj, så idag var helt underbart! <3



Ha det muu <3


Kommentarer
Postat av: Alex

Assååå Therese :D Du är bara så jävla bra! ^^ Tack, tack, tack igen för presenten, verkligen :) Jättesnällt! :$

2010-05-04 @ 22:21:42
URL: http://pfeifer88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback