Fjortisdunk!

Kom nyss hem. Jag hade det jättetrevligt med tjejorna ^.^. Vi gjorde inte mkt, men det vart kul ändå! I slutet kollade vi på film, Aisha var tvungen att se den för att Aya sagt att den var bra. Hahhahaha (y).
Asså den var verkligen bra, första gången Aisha fick se Berri gråta... naaw, lr... Hahaha

Aisha och Samina


Aisha ääääälskar att kramas!




ehh...asså...vi...masserar...varann...




På vägen hem så lyssnade jag och Berri på fjortisdunk och tog fjortisbilder! (y)

Hal som en tvål


Ge mig lite mer


Asså, jag skulle ta en dagens bild. Berri, du hade rätt :P


Assow tiewp!


Ser ut som om jag äter mitt finger, hahaha!


Mhm!


Ha det muu <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback