Datorhelvetet ska omformateras!

Vaknade klockan ett idag! Så himla skönt. Skolorna bör börja tolv tkr jag. Jag har redan hunnit vara på maxi, köpte lite mat och sånt och fyllde på min mobil med 195 spänn. Skickar gratis sms till ALLA nu. Värt!

Idag kmr Mitra hit. Vi ska fixa ny design och header plus att datorhelvetet ska omformateras! Att omformatera min dator tar en hel jävla dag och vi lär bli klara klockan tre på natten.
Ni förstår kanske att jag inte kmr uppdatera idag. Jag kanske gör ett tidsinställt inlägg, men annars får ni nöja er med uppdatering imorgon.

Ni får väl ha en fortsatt bra dag, och är det något så smsa! Jag svarar mer än gärna (y).

Kul.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback