Detta ska vi kunna utantill (y)

Lyckades försova mig of course. Runt 02.00 började jag plugga medicin. Klockan 05.30 somnade jag och nu vaknade jag kl. 11.00. Bra där Therese! Jag missar franska och natur. Natur gör inget, eftersom vi ska ha prov på onsdag, så jag lär ju inte missa något speciellt (ja, vi har redan gått igenom vilka sidor man ska läsa). Fast jag har typ skolkat från franskan skitmånga ggr, det är för att franskan är på fredagar på morgonen, man är trött...
Iaf, jag kan medicinen hyfsat bra. Hoppas och ber till Gud om ett VG. Vill ni se vad man ska kunna?
Observera att vissa papper har fram- och baksida, den med skelettet är ett fet jävla häfte och att en massa anteckningar finns i min skrivbok också. Detta ska vi kunna utantill (y).


Till och med Tira är trött, hon flyttar inte på sig ur min säng. Hon ska sova, så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback