Fick mina efterlängtade pengar idag

Fick mina efterlängtade pengar idag. Jag vet redan vad jag ska köpa med mer än hälften av pengarna.
1. Jag ska ladda busskort med 200.
2. Jag ska köpa present till morsan, 200.
3. Köpa 2 till presenter, blir väl också runt 200.
4. Jag måste till maxi idag och köpa energidryck, 30 spänn. HAHAH jag ska nämligen vara uppe hela natten och plugga till naturprovet jag har imorgon. Jag har hängt med på lektioner och så, men inte pluggat nått. Jag har nämnt att jag inte vet hur man pluggar i förväg...
5. Finns ett skitsnyggt linne på Gina, 150. Ska kanske köpa det.
Resten ska jag "spara" tills på söndag, jag ska till IKEA med Lotta, Alva och Alex. Vi ska käka pizza, korv och glass (y).

18.30 ska jag till kören och sjunga lite. Jag tror att vi sjunger fjärde advent, på gudstjänsten. Annars blir det väl plugg resten av tiden idag iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback