Går hem idag

Jag har slutat för dagen, men sitter kvar i skolan. Jag ska vara kvar här ett tag eftersom morsan vill vara själv hemma. Ibland får man fan respektera det, hon låter oftast mig vara. Så så, nu sitter jag här. Jag har typ inga läxor denna vecka, så det är inget jag kan ägna mig åt. Jag ska vänta till klockan fyra, sen ska jag vara med Ella, vi drar till ryskan och sen hem tsms. Så jag ska alltså hem idag, jag älskart! Ingen ironi nu alltså, det har ju börjat snöa igen, så jäkla najs! Det är så mysigt att gå hem i det här vädret ^.^.
Idag händer annars ingenting. Jag vill sova, men det lär ju inte hända. Det spelar ingen roll vilken tid jag lägger mig, jag somnar ALLTID runt två. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback