Kände för att baka idag

Lite sen uppdatering idag. Morsan har varit inne och städat mitt rum så jag har inte kunnat komma in ^.^.
Det har varit en riktigt skön dag i skolan idag, softish! På Katte pågår just nu spirit-week. Man ska klä ut sig till något varje dag.


Jag skulle köpt stämapparat idag. Men mina pengar har inte kommit än. Det får bli någongång under veckan (y).

Kände för att baka idag, lite husmorigt så där ^.^. Kanelbullar blev det. Jäst över, så imorgon blir det pizza! (y)


Jag är rastlös idag känner jag. Vet inte riktigt vad jag ska göra, lr vill göra alltså. Får dra ut med Tira och lägga mig tidigt kanske.
Imorgon ska jag vara emo, det är mitt alterego I think. Alva ska vara tönt. Lisa ska vara fjortis. Bilder imorgon, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Mitra

haha ska också vara emo x)

2010-11-22 @ 22:19:25
Postat av: Corneliusmariam

Hello! Very interesting and professional site.

2012-02-07 @ 10:36:14
URL: http://corneliusmariam.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback