Mina hörlurar finns inte.

Fan. Mina hörlurar finns inte. Finns ingenstans. Bluetooth hörlurar finns, men det kostar 600 kronor. My ass att jag ska betala så mkt för ett par horhörlurar. I snöstorm gick jag till Mediamarkt, OnOff och Elgiganten. Sen efter att inte hittat nått så drog jag till IKEA, inget svar på fem sms, gick igenom hela IKEA, ingen morsa nånstans. Drog hem. Helt i onödan har jag åkt och slösat på två bussresor (Nej, jag är inte snål, men jag slösar 400 spänn i månaden på att åka till skolan, åker jag på helger och så så måste jag betala 500 spänn, ovärt!). Fy fan! Nu måste jag alltså köpa en mp3 lr Ipod. Aha, sug av mig! Jävla pisskväll. Fyfan. Skulle jag stannat hemma (som jag alltid gör) så skulle allt vara chill. Nu ska jag ut med min hund och sen plugga äckelfranska. ORVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback