Mitt morgonschema

Uppe i tid!!! Nu återgår det mesta till mitt schema. Alltså att vakna 2 timmar innan skolan börjar. Så här ser mitt egentligen schema ut på morgonen.
  • Duscha
  • Fixa frukost
  • Äta frukost
  • Städa undan
  • Bädda sängen
  • Föna håret
  • Klä på mig (jag väljer kläder dagen innan, då tar det inte en så jävla lång tid. Tips bara...)
  • Sminka mig
  • Gå ut med Tira
  • Ut till bussen
Detta har jag alltså gjort de senaste 5 åren. Sen vart den en svacka nu, den senaste tiden. I'm getting back on the horse (whores, HAHA!) Blir det någon tid över så bloggar jag på morgonen också.

Iaf dagens oufit, very latch!

Trött och sliten? Haha, det viktigaste är att jag kmr i tid!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback