PANIK

Alex, Alva och Lotta sov över igår. Vi lyckades äntligen kolla på "The Holiday",men ändå inte. Vi stängde av efter halva, för ingen kolla ^.^ Allt var skitmysigt!
Morsan kom hem nyss, PANIK! Allt var liksom kaos. Madrasser på golvet, skålar här och var, kuddar och täcken hit och dit. Morsan sa tydligt att jag inte fick ha någon hemma när inte hon är hemma, it creeps her out :S. Iaf, jag åkte hem tidigare så att jag skulle kunna städa allt och så ser jag henne på bussen. PANIK! Tänker snabbt ut en ursäkt.
-Asså när vi kmr hem, asså jag har sovit på golvet för jag vill inte sova själv i ett tomt rum. Så jag tog fram en massa madrasser och sov på golvet, för jag ville kolla på film.
- Jaha, men vrf sov du inte i ditt rum? Du har TV där.
- Nej, asså jag vill kolla på stor TV.
- Jaha, okej. Bara du städar undan så...
- Aah, men det ska jag göra nu.
Jag kmr hem och allt är städat och rent, som om ingenting hade hänt. Då har Alma varit där och städat så allt ser heeelt perfekt ut! Tack! <3 Slut på PANIK!

PS. Mormor vill inte heller att jag ska ha hem personer när jag är själv hemma, så morfar om du läser detta NÄMN INTE TILL MORMOR! :) Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback