Så nu ska jag bara mysa

Fy fan vad trött jag är. Jag ska inte till Ella, för att jag är helt utmattad. Jag var i skolan i tid (y). Först kollade vi på adventsföreställningen. Alva och Sara sjunger i extramusiken så, vi drog dit (y). Alla var skitduktiga, jag har 2 videos men de kmr upp senare. Sen var det provet då. Jag tkr att det gick skitbra faktiskt. Riktigt nöjd är jag. Jag hoppas att jag får VG!

När jag kom hem så drog jag och Alma till Maxi och storhandlade. Så nyss åt jag mat nu ska jag käka lite mer gott och sen ska jag nog sova. Det blir tidigt idag för att kompensera för veckan som gått.
Så nu ska jag bara mysa
Alma köpte klick! (y)

Lägg märke till mina sexy socks!

Kommentarer
Postat av: Mitra

Oooh, soxy ;)

2010-11-27 @ 14:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback