Something's got a hold on me

Är så jäkla trött! That's all I have to say. Hade bara en lektion idag, med. grundkurs, vi skulle bara gå igenom några nya saker inför provet. Lotta skriver upp det åt mig, den gulleplutten! Idag ska Alva vara i skolan, hon har nämligen varit sjuk de senaste 2 dagarna "/. Men aja, imorgon kan jag krama henne! ^.^

Senare idag ska Berri komma hem till mig. Vi ska egentligen fixa min bloggdesign. men det hon inte vet är att Mitra ska göra det i helgen ^.^. Tro mig, she won't mind, mindre jobb för henne, så vi ska bara chilla idag. Underbart väder ute! Minusgrader, det finns inget bättre, Tira är helt galen. Awesome.

Asså man kan inte inte avguda henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback