Sur är jag idag...

Vet ni hur arg jag är. Jag har velat få reda på resultatet jag fick för svensk-artikel jag skrev för ett tag sedan. Asså jag bryr mig inte om matte, geografi, allt sånt bajs. Men svenska och engelska vill jag alltid veta hur jag ligger till. Precis innan jag ska ut till läraren så säger hon att hon tar resten av klassen på torsdag. ASSÅ ÅHH! Just my luck! Tack för denna tisdag. Åhh, det enda jag sett fram emot de senaste 2 veckor, bara tas bort från mig. Fy fan! ARG.

Fick annars IG på geo och matte, precis som jag väntat. Inget jag bryr mig om, inget jag satsar på liksom...
Snart ska jag på gitarr och lära mig "Just the way you are" och sen kör och träna lite på gamla adventssånger.

Sur är jag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback