Har hänt en massa kul idag, ska visa i bilder ^.^

Nu är jag hemma. Har hänt en massa kul idag, ska visa i bilder ^.^
Igår så sov jag ju hos Alex och vi kollade på "Shutter" och "Mirrors 2". Asså läskiga filmer. Usch, hur vi sen somna fattade jag inte!

Sen vaknade vi runt elva och drack te och bestämde oss för att gå runt på stan och sen kolla på bio.

Vi smsade Lotta, så att hon skulle ner på stan. Den pickalurven drar ju till Spanien imorgon! (-.-') Så vi drog till Pinocchio och köpte pizza. (Endast smickrande bilder kmr upp)

Pöss!

Sen skulle Lotta pössa på mig... ^.^

Så ja <3

Aww, så söta! <3

Sen in på HM och prova kläder!

Fika på Waynes

Sen in på bion och kolla på film i 3D (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback