HAHA HEHHEHE HIHIHIHI HÖHÖHÖHÖ

Berri gästbloggar!


Innan jag börjar skriva så vill jag bara påpeka att Therese kommer kommentera, antagligen i nästa inlägg, tusen stav/grammatik fel i detta inlägg. Men vill bara säga att jag älskar henne ändå! :*

Just nu sitter jag hemma hos sötaste Therese och lyssnar på ''Tusen bitar''. Therese ligger i sängen och njuter. Länge man såg den tösen.
ja aa, hun är micket suuuet den! kommer klippa tooungen på den rör henne den! ska göra kaaoz med honom
den.


Vi ska till maxi snart! wwoohooo ,mwhahahhahahahahahaha hiihihihihhi heheheh höhöhöhöhöhö( no shit!? :O )

Några fula bilder på oss genom tiderna!

Och this is några pictures of me själv!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback