This is what I'm downloading

Shit, vaknade sjukt sent idag! Men kände att jag behövde det, vet bara inte hur jag ska somna ikv, men det är ett problem .
Igår var jag hos min pickis! Vi snackade en massa och skratta. Det som kom på tal var bl.a. Egypten-resan. Har jag nämnt den här? Iaf, jag ska till Egypten på sportlovet med kompisar. OM jag får ett jobb. Annars är jag screwed. Men jag hoppas på det bästa (y).

Idag ska jag inte göra något annat än att kolla på film och softa som in i helvete! Kanske drar en snabbis till Maxi...

Iaf, när jag är sugen på att kolla på film så är det ofta en genre jag är sugen på. Idag är det svenska ungdomsfilmer. This is what I'm downloading.


Och sen bara för komedins skull så laddar jag ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback