Fyrverkerier

Okejsi, så här är det. Imorse vaknade jag klockan åtta och runt nio drog jag till kyrkan. Vi sjöng låtarna vi skulle sjunga och det gick ganska bra, lr det gick.
Kolla vilka fina miner man gör när man sjunger

Sen drog jag, Alex, Alva, Lotta och Mitar hem till mig. Alma lagade tacos, sen kom Berri och vi alla började äta.

OCh den absolut sexigaste bilden ever...

Sen var Lotta var tvungen att dra, men resten stannade och vi kollade på "Hem till Midgård".


Sen drog vi till stan och kollade på fyrverkerierna. Jag tog med mig Tira för att hon inte skulle vara själv hemma. Väl nere på stan så drog Alex till sin buss och vi till slottsbacken och kollade på fyrverkerierna. Asså det var så himla fint och mysigt! Tira tyckte inte om det i början men, hon vande sig efter ett tag.


Nu är jag hemma och ska sova tidigt. Jag ska komma i tid till skolan varje dag denna vecka, hade jag tänkt (y). Ahh, vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback