Fikade på Årummet

Vi hade bara matte och engelska idag. Underbart! Under engelskan kom en tant in och pratade om universitet. Det finns nämligen en kurs man kan läsa (engelska) efter man har fått betyg i engelska B. Vilket betyder att redan i trean så kan jag läsa den kursen. Jag ska faktiskt göra det. Jag kommer att gå en gång varannan vecka på en kvällskurs och få 7.5 högskolepoäng. Ganska värt! Btw, detta är bara ett läsår. Ingenting rubbas med fortsatt universitets-tid, Umeå is still on!

Efter lunch så drog jag, Alva, Joel, Lotta, Sara, Carro och Fredrik och fikade på Årummet. Jag fikade dock inte, eftersom jag ville spara pengar till annat.


Sakerna jag ville lägga pengar på?
En stämapparat. Detta är alltså till gitarren, den hjälper en att sämma gitarren. Skitsmart! 200 för en sån grej, ganska värt om den håller ett tag!


Sen vet jag inte hur och varför men våra tofsar och hårnålar bara försvinner. Hela tiden!? Aja, köpte nya, vilket jag lär göra snart igen...


Och sen så kollade jag COOP-tidningen och där stod det att godis kostade 4.90!!! Wohoo, jag gick och köpte (y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback