Guud, vilket underbart väder!

Guud, vilket underbart väder! Jag är alldeles till mig! Jag vill bara skrika av lycka!!!
Haha, skulle ut med Tira när jag kom hem från skolan. Jag trodde att hon skulle vara kinkig och dra i kopplet, att hon skulle vilja gå hem helt enkelt. Men icke! Hon spurtar ut, hoppar, skäller, biter. Nu är det kul att gå ut med henne. Jag släpper lös henne, hon springer en kilometer före och sprider glädje. Hon springer till random folk och spurtar därifrån, sen kmr vi hem. Hon hatar att vi går hem, så jag måste ta på kopplet. Men iaf, väl hemma så är hon skittrött för att hon ränt runt som en galning, så då sover hon. Skönt för henne, skönt för mig, skönt för alla helt enkelt!


Idag på gitarren lärde jag mig "follow me", på kören skön vi lite adventsånger.

Imorgon är det förhoppningsvis uppvisning med vårat band. Med förhoppningsvis så menar jag att Mike (vår lärare) har varit borta hela veckan, så om han inte är där imorgon, skiter sig allt. Hoppas på det bästa, alla på Katte kan ju komma och kolla! Jag vet dock inte vilken tid det är, håll utkik i entrén ^.^.
Låtarna eventuellt vi sjunger imorgon









Kommentarer
Postat av: Sheila

Ni var jätteduktiga på att sjunga!

2010-11-10 @ 13:50:24
URL: http://sheilastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback