Beautiful Mess

Jag ska faktiskt sova lite känner jag. Jag e skittrött, så SPAbehandlingen får vänta till senare.
Medan ni väntar på nästa inlägg så lägger jag upp en video med min pickalurvis! Ursäkta surret men vi satt i glasentren. Det här är alltså Lottas alldeles egna låt, hon har skrivit den själv, goooosh så duktig! Låten "Beautiful mess" är helt underbar! <3


Det här får mig att tänka lite på när vi gick i ettan. Fan vad söta och snälla vi var då. Som små änglar, tog fram gitarren ibland och sjöng och spred glädje. Man respekterade de "äldre" och det var riktigt goda tider. Men nu. Dagens ettor fram sina jäkla datorer och nördar vid den. Tar upp all plats och går in i folk hela tiden. Fan asså... Dagens ettor på Katte är INTE OKEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback