Det enda vi gjorde var att skratta

Kunde inte uppdatera igår natt, var alldeles för trött. Men Alva och Lotta var ju här igår. Vi hade så jäkla kul, asså det enda vi gjorde var att skratta, non-stop! Haha, men vi hade det riktigt mysigt också. Det är så jäkla skönt att ibland bara vara, lr hur? Asså när man inte planerar så mkt utan bara, typ bjuder hem (nära) kompisar och sen ser vad som händer. Sköönt! (y)

<3


Idag skulle jag egentligen till friskis med Alva och afrodansa, men jag kan inte idag. Vi kör på gym med Carro och Alva på måndag (y). Idag ska jag bara slappa, slappa som in i helvete, uppskatta den lediga tiden. Och glöm inte! Jag fyller år snart :D, sååå snaaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback