FAN FAN FAN

FAN FAN FAN, jäkla skit-bullefjant! Jag har glömt mina engelskaböcker i skolan. Vanligtvis skulle jag skratta, till och med erkänna att jag gjort det med meningen, men inte denna gång! Faan, asså jag var ju så jäkla förberedd på att plugga idag. Jag vet exakt vad jag ska plugga på, utantill vet jag allt jag ska plugga på. Jag vet vad jag skulle plugga på för att få ett bra betyg. För det är det jag vill ha i engelska. Jag bryr ärligt talat inte om skolan in general. Jag skiter i de flesta läxorna, men inte när det kmr till svenska, engelska och språkval. Där vill jag ha riktigt bra betyg, för att jag har haft det hela mitt betyg-liv. Jag vill kunna vara kaxig i de ämnena för det har jag alltid varit. Jag vill kunna säga att jag är bra på blablabla... med stolhet och verkligen mena det. För det är inte ofta jag säger det.
Jag vill ha bra betyg i engelska och ett prov är ett jäkligt bra sätt inför betygssättning. Jag är uppriktigt ledsen, ledsen för att jag inte får plugga engelska. Ledsen för att jag antagligen kommer att få göra provet imorgon och få G, om ens det. Shit vad jag är nedstämd nu, ni anar inte. Jag är riktigt jävla nere. Usch, jag kmr att ha ångest hela natten. Jag måste snacka med Lars, han måste låt mig få göra provet på tisdagmorgon. Om han inte gör det, så kmr jag få ett medelbetyg i engelska. Om jag får det, kmr jag inte vara nöjd. Alla vet hur det känns när man själv har gjort så att man är besviken på sig själv. Man kan inte skylla på någon annan. Fan det här var ett så jäkla dåligt misstag asså. Jag tog svenskaböckerna ist för engelska. Kunde hänt vem som helst. Fan, fan fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback