Fy fan, det var verkligen tortyr!

Asså jag vaknade för en halvtimme sedan!
Jag hade en helvetes natt, kmr till det snart. Igår gick jag och Berri runt på stan, senare kom ju Aisha och vi alla åkte hem till Stenhagen runt fem. Jag gick hem till mig och åt mat, Berri och Aisha drog till Berri och käka de med. Efter ett tag kom de till mig och vi käkade lite tårta och sen gick vi ut på en promenad. Mysigt, mysigt och sen skulle Aisha hem. Berri ville att jag skulle komma till henne ett tag så vi drog till henne och kollade på "I rymden finns inga känslor", skitbra film btw.
Sen drog jag hem runt 12 och ut med Tira i en halvtimme. Sen, mina kära vänner, snart börjar helvetet!
Jag berättar för morsan att jag har haft ont i ryggen hela dagen, asså verkligen ont i ben och muskler i nedre delen utav ryggen. Hon tar då fram sina "magiska" läkemedel och smörjor och börjar massera ryggen. Det jag inte vet är att det är typ pepparrot och mynta i. Jag trodde inte det var värsta grejen ändå, men morsan frågar bränns det inte? Känns det inte att ryggen är helt varm, det ska kännas. Jag svarar nej, eftersom jag inte kände nått, så hon smörjer på lite mer.
Sen börjar jag känna att det börjar bli varmt och sticker lite i ryggen, morsan sa att det är så det ska vara och nu går värmen in i ryggen. Jag ba fine, nu ska jag sova.
Klockan 03.00 vaknar jag av att jag gråter, asså bööölar. Det känns som om någon hällt bensin på min rygg och tänt eld, jag skojar inte. Det gör verkligen skiitont! Asså ont, ont, ont. Jag springer till toan och tar en handduk, blöter ner den med iskallt vatten och lägger på ryggen, det hjälper i fem sekunder. Sen tar jag bodylotion och smörjer, hjälper inte ett skit! Där står jag alltså klockan 3 på natten, gråter, heeelt vinröd rygg, skuttar och försöker hälla kallt vatten på ryggen, det är kul nu, men inte då!
Jag bestämmer mig för att gå in i duschen och drar på det kallaste som finns och lutar ryggen mot munstycket. Asså då var det skönt för ryggen, men benen och arslet blir blått! Ut ur duschen på med handduk och nu funderar jag seriöst på att ringa ambulans, fattar ni hur ont det gjorde. Jag tar det lite lugnt ist, tar 4 djupa andetag och kollar på TV lite grann för distration. Då slutade jag gråta iaf och jag kände att jag kunde andas igen!
Nu mår jag iaf bra, smärtan är helt över och jag har inte ont i ryggen längre, men helvete! Den natten kmr jag sent glömma. Fy fan, det var verkligen tortyr!    

Drf vaknade jag alltså så sent, vi får se hur det går att somna inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback