HUR FUCKING ÖVERLEVER MAN!?

Phoebe SEK 199, Rut m.fl. - NELLY.COMPlayful dress SEK 399, Only - NELLY.COM

Kolla så söta klänningar från Nelly! Jag vill ha... Men nu ska man spara. Ahaa, hur faan går det till!? Hur gör man? Jag vill ha en massa pengar hela tiden, vem fuck vill inte det. Gaah, måste jobba! Imorgon drar jag och Alva till Coop och frågar om jobb. Nu ska man klara Tira, skola (tvåan), jobb, fritid och viktiga TV-serier. HUR FUCKING ÖVERLEVER MAN!? Jag vill till Umeå. Nu. Där finns det iaf harmonisk snö att titta på. Här är det slisk, INTE SLASK, slisk!

Jag måste färga håret, klippa lugg, pierca mig. Nått, nått som får en att se fram emot lite framtid, lite förändring. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback