Idag fyller Samina 17 år! :D

Idag fyller Samina 17 år! :D
Vi lärde känna varandra i sjuan, det var då våra klasser slogs ihop. Vi snackade på SO-lektionerna mkt, för både hon och jag var tvungna att sitta längst fram. Haha, vi hade glasögon men inte i skolan HAHAHHA skämmigt ju :$. Iaf, vi hade Bengt och Gent i SO, två olika år tror jag och vi snackade mkt skit om de. Haha, sen hade vi svenska tsms och till slut blev vi stabila vänner. I nian slogs vi ihop med en till klass. Då vart det lite att man hängde med de i sin gamla klass lite för att man var ju ny i början. Till slut var alla med alla.
Sommaren 2009, innan gymnasiet kom vi väldigt nära varandra. Vi hängde i en grupp och spelade basket nästan varje kväll, latch-basket alltså. Och man börjar ju snacka mer och mer... Vi hade/har många saker gemensamt, båda är ju födda i oktober... ^.^
Jag är glad att jag har en sån vän som henne. Vi kan snacka om mkt och får varandra att skratta, hon är en riktigt nära vän!

Grattis på födelsedagen gumman, hoppas du får en fortsatt bra dag och ett fortsatt uuuunderbart år älskling!!! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback