Jag fungerar som en robot denna vecka!

Eum inlägget innan skrev jag. Men det var bara för att visa Alva hur man gjorde med bilder och videos på bloggen. Men jag ska ha kvar det för jag var hungrig och jag tkr låten är fin.
Jag har hört rykten om att det är godis för 3.90 på maxi! Hinner inte dit idag, men iaf (y).
Jag kom sent till skolan idag, jag kom bara till franskan (sista lektion). Anledningen; jag mådde fett illa hela natten, asså skojar inte. Jag låg och käka is i två timmar (brukar hjälpa mig) men icke! Upp och spy 3 ggr är mysigt, lr nått. Så jag sov lite mer än vad jag borde.
Senare drog jag och kolla på Alvas musiklektion, sen drog vi till bal-mötet. Ehh, asså det ska vara bal med UNF:are på lördag och Alva behövde lite hjälp ^.^. Skitkul, så på lördag smäller det, lr så spökar det. Men ahh.

Nu är jag hemma och kommit på att jag inte ätit sedan halv elva idag. Bra där! Nu får morsan laga.

Prov imorgon alltså, i geografi. Jag fattar ingenting. Jag menar allvar, ingenting. Jag vet inte hur det kmr att gå. Jag har inte hängt med på en enda lektion, läraren är helt OK men asså jag fattar inte... Jag bara gör inte det. Så, hej IG i geo! (y) Har även en svenskgrejs som måste vara klart imorgon. Kirrar det på lektionen.

Nu ska jag äta och plugga, jag fungerar som en robot denna vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback