Jag tar en liiiiiiiiiiiiiiiiiiten paus (a)

Åhh, hatar att göra som alla andra. Men jag måste ta en liten paus. En liiiten. Asså jag lovar att uppdatera innan vecka är slut. Jag kanske t.o.m uppdaterar imorgon, men inte just nu. Jag e skiiitstressad med allt som händer runt omkring mig, inget jävla gnäll-emo-skit nu utan det är skolan jag snackar om. Jag e skiitstressad verkligen. Låt oss säga så här, jag åt första maten idag i skolan. Sen fredagslunchen asså. Fy fan! Jag e inte ens hungrig, och det vart bara så att jag glömde bort. JAG GLÖMDE BORT ATT ÄTA!

Nu ska jag chilla lite, ta det lite lugnt och se till att inte svimma. Vi höres I SWEAR! Jag kmr börja uppdatera som vanligt. Jag lovar, snart... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback