Jag tkr det går bra iaf

Jag har vart hemma sen tolv. Så tidigt slutar jag, skönt! Idag på naturen så labbade vi, vi kollade på olika celler. Jag ska vara ärlig, för första gången i mitt liv ser jag fram emot natur-lektionerna. Vi har en okej lärare, som faktiskt är bra på det hon gör (jag hade bättre i nian, men han var flummig). Vi har bra uppdelade lektioner. Och jag hänger faktiskt med! Just nu känner jag att skolan är stabil, vilket är konstigt. För det gjorde jag inte i ettan, och jag har hört att tvåan är värst, men icke! Inte än iaf...
Svenska-skitbra!
Engelska-skitbra!
Natur- vågar äntligen hoppas på ett VG!
Matte-I'm getting the hang of it!
Med. grundkurs- bra!
Geografi-not so good...
Franska- helt okej, ser inte fram emot prov. Men läxförhör har gått bra!
Musik-skitbra!
Idrott-ehh, ja. Asså, räknar vi med friskis så går det okej! :)

Så, det är väl inte så farligt? Jag tkr det går bra iaf. Nu har vi det konstaterat.

Jag ska börja tvätta kläder om en kvart. Jag och Samina drar till Coop och handlar lite, mest ska vi snacka om festen, just det, måste skriva in adress och så på face nu.

Det är så det ser ut, sen ska jag sova. Jag börjar tio på de dagarna som börjar på "T" :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback