Man får Polly för 10 spänn

Btw köpte jackan som jag ville ha, den röda från intersport. Skitbra, sista kvar i min strl (y). 690 spänn just nu, värt!


Köpte även två par strumpbyxor på Maxi, 20% rabatt, you can't say no to that ^.^. Inga speciella, inte speciellt varma heller, utan vanliga svarta, men bra att ha (y).

Förresten köpte även schampoo och balsam på både Coop och Maxi, woooooooow intressant! Haha, nej. Men det var rabatt, OCH jag undrar vilken som e bäst. Nu konkurerar ju affärerna som in i helvete! Då bestämmer sig Maxi för att köra Gliss, 2 för 30. Och Coop Barnängen 2 för 30. Jag tänker att Gliss är bäst, men man får bara köpa en gång, det är en sån här dra-kort-tjosan. Men på Coop för man köpa hur många ggr som helst. Vad är då bäst? Maxi lr Coop, vilka har försprånget?


I think Maxi still rules! Vrf? Man får Polly för 10 spänn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback