Nu e jag heelt slut

Nu e jag heelt slut. Dagen har varit helt dunderrolig! Asså på riktigt, tack för alla underbara gratulationer! Tack för att söta presenter. Jag är riktigt trött nu, tack vare er aww :D <3. Haha, ska verkligen sova nu.
Jag har pengar och jag har lite kläder, det brukar resultera i SHOPPING! Jag och Berri drar ner på stan imorgon.
Jag behöver 2 nya skor, en vinterjacka, mössa, 2 strumpbyxor, basic linne, jeans och benvärmare. Får se vad som är värt pengarna, det kmr säkert bli en massa onödigt skit också, men shit the same!

2 till importbilder från idag ^.^


7 inlägg gjorda idag! Nice va? Jag vill gärna göra flera inlägg om dagen, men jag hinner liksom inte. Det blir oftast 2 lr 3. Om jag får pengar för mitt bloggande, så ska jag se till att saker händer varje dag och jag kan blogga mer. Så hur ska jag göra för att få fler läsare? Som det ser ut i samhället idag så är väl det smartaste att ha sex i TV :D. Aa, det är ju skitsmart! Vrf inte passa på att operera brösten samtidigt? Jag vet!!! Sjunga falskt och kalla mig artist :D.
Nej, jag tänker fortsätta med mina "få" inlägg och jag älskar mina regular " få" läsare. Jag gillar det jag gör, det är väl skitbra!
Fan asså, ni märker att jag e trött!

Berri kom förbi en snabbis och gav mig en sak så att jag kunde somna :) <3
En napp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback