Tandläkaren klockan 18.00

HAr just nu slutat för skoldagne, men måste tillbaka hit ändå och göra franskaprovet. Jag måste även skriva den där j*vla artikel, men jag vill fan inte. Jag vet inte hur man börjar. Ahh *dampigt*
Men nu ska jag iaf ner på stan och käka på restaurang med morsan och Alma. Tandläkare idag klockan 18.00 också, inget jag är nervös över. Jag fattar inte folk som har tandläkarskräck. Asså jag själv har fobi för sprutor, av den enkla och naturliga anledningen att DET GÖR ONT!!! Men tandläkaren... Tandläkare är professionella och snälla, det gör inte ont, isf säger de ju till. Ibland kan det vara obehagligt, det kan jag hålla med om, men asså vad fan, man ska till en läkare, inte SPA-behandling!
Alltså; ett INTE OKEJ till alla mesar som bävar inför tandläkaren! (Ska köra den där listan snart...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback